Branding a wygląd Twojej strony

Branding a wygląd Twojej strony

Każda strona Twojej witryny powinna wyglądać logicznie.  Na pewno chcsz, aby odwiedzający zrozumieli, że w rzeczywistości nie opuścili Twojej witryny, gdy przechodzą na inną stronę.

Jak widzą Cię ludzie?

Ikony do cofania się lub przechodzenia do następnej strony, do drukowania strony, a nawet ikony w menu powinny mieć ten sam motyw, co witryna internetowa, w ramach działań marketingowych.  Każdy aspekt Twojej witryny powinien dotyczyć Twojej marki.  Wyróżnianie się na tle innych nie jest tak ważne, jak rozpoznawanie Twojej witryny przez inne osoby.  Jeśli odwiedzający przejdzie do dodatkowych stron, które wyglądają inaczej, może pomyśleć, że nieoczekiwanie opuścił Twoją witrynę, a następnie zostawił ją w całości.

Prostą koncepcją brandingu na rynku sieciowym jest Twoje logo jako ikona.  Możesz następnie użyć tego jako przycisków i za każdym razem, gdy dana osoba musi kliknąć, twoje logo tworzy odcisk.  Oczywiście będzie musiał być znacznie mniejszy niż główne logo na Twojej stronie lub dodatkowe obszary, które można wykorzystać jako ikonę menu, być może o wielkości 16 x 16 pikseli, ale zmniejszony obraz będzie kontynuował Twoją markę na Twoich stronach i zapewni przewagę  do działań związanych z marketingiem sieciowym.

Ponadto, przy takim poziomie brandingu w całej witrynie, odwiedzający nie będzie miał wątpliwości, gdzie się znajdują.  Możesz nawet sprawić, że odwiedzający, który doda Twoją witrynę do zakładek, zobaczy ikonę w swoich ulubionych, co dodatkowo odciśnie obraz.  Pamiętaj, że powracający użytkownicy często kupują więcej niż odwiedzający po raz pierwszy, a utrzymanie Twojego wizerunku w ich mózgach pomoże Ci w działaniach marketingu sieciowego.

Przy odrobinie kreatywnego myślenia możesz sprawić, że potencjalni klienci automatycznie pomyślą o Tobie, gdy zobaczą Twoje logo.  To jedna z najprostszych, ale najskuteczniejszych technik brandingowych.

Czy zastanawiałeś się kiedyś nad znaczeniem koloru w brandingu?  Kolor odgrywa ogromną rolę w zapamiętywaniu.  Pobudza wszystkie zmysły, natychmiast przekazując wiadomość, jak żadna inna technika komunikacji.

Wybór odpowiedniego dominującego koloru dla Twojej marki jest ważny.  Ten kolor powinien pojawić się na wszystkich Twoich materiałach promocyjnych.  Oto najczęstsze wrażenie, jakie wywołuje każdy kolor:

Niebieski: chłodny niebieski jest postrzegany jako godny zaufania, niezawodny, odpowiedzialny finansowo i bezpieczny.  Niebieski to kolor szczególnie popularny wśród instytucji finansowych.

Czerwony: Czerwony powoduje iskrzenie przysadki mózgowej, zwiększając tętno i powodując szybszy oddech.  Licz na to, że czerwień wzbudzi namiętną reakcję.

Zielony: ogólnie zielony kojarzy się ze zdrowiem, świeżością i spokojem.  Głębsze zielenie kojarzą się z bogactwem lub prestiżem, a jasna zieleń uspokaja.

Żółty: W każdym społeczeństwie żółty jest powiązany ze słońcem.  Przekazuje optymizm, światło i ciepło.  Poszczególne odcienie zdają się motywować i pobudzać do oryginalnej myśli i energii.  Oko widzi jasnożółty przed jakimkolwiek innym kolorem, dzięki czemu nadają się do wyświetlaczy w punktach zakupu.

Fioletowy: Fioletowy to kolor preferowany przez oryginalne typy.  Przywołuje tajemnicę, wyrafinowanie, duchowość i królewskość.  Lawenda wywołuje nostalgię i sentymentalizm.

Różowy: Gorące róże wyrażają energię, młodość, zabawę i podekscytowanie.  Zakurzone róże wydają się sentymentalne.  Jaśniejsze róże są bardziej romantyczne.

Pomarańczowy: Wesoła pomarańcza wzbudza entuzjazm, zabawę i witalność.  Pomarańczowy jest uważany za towarzyskiego i często dziecinnego.  Jaśniejsze odcienie przemawiają do ekskluzywnego rynku.  Brzoskwiniowe odcienie dobrze sprawdzają się w opiece zdrowotnej, restauracjach i salonach kosmetycznych.

Brązowy: ten ziemisty kolor zapewnia prostotę, trwałość i stabilność.  Poszczególne odcienie brązu, takie jak terakota, mogą nadać ekskluzywny wygląd.

Czarny: Czarny jest trzeźwy, odważny, mocny i klasyczny.  Tworzy dramat i kojarzy się z wyrafinowaniem.  Czarny dobrze sprawdza się w przypadku drogich produktów, ale może również sprawić, że produkt będzie wyglądał na ciężki.

Biały: Biały oznacza prostotę, czystość i czystość.  Oko ludzkie postrzega biel jako wspaniały kolor, więc od razu rzuca się w oczy w oznakowaniu.  Biały jest często używany do produktów dla niemowląt i produktów związanych ze zdrowiem.