Zanim kupisz reklamę w internecie- 6 rzeczy, o których warto wiedzieć.

Zanim kupisz reklamę w internecie- 6 rzeczy, o których warto wiedzieć.

Internet stał się obecnie ważnym medium dla reklam produktów i usług. Niemal każda firma, która może sobie pozwolić na reklamę w prasie, radiu i telewizji, również pokusiła się o umieszczenie reklam w Internecie.

Ale biorąc pod uwagę miliony witryn odwiedzanych przez miliony użytkowników komputerów, w jaki sposób możesz upewnić się, że Twoja reklama będzie widoczna dla docelowych klientów i że Twoi potencjalni klienci będą śledzeni przez tych użytkowników? Oto kilka wskazówek.

  1. Umieść reklamę w witrynach odwiedzanych przez Twoich docelowych klientów. Zanim to zrobisz, musisz określić, kto będzie Twoim docelowym klientem. Umieszczenie reklamy w witrynach, które zwykle odwiedzają, zwiększy prawdopodobieństwo, że Twoja reklama zwróci uwagę i będzie obserwowana przez docelowych klientów. Weź również pod uwagę miejsce w wyszukiwarce witryny, ruch, linki zewnętrzne i inne umieszczone na niej reklamy. Linki zewnętrzne określą, czy istnieją inne witryny, które prowadzą do tej witryny. Oznacza to, że użytkownicy będą mogli dostać się do witryny, w której jest umieszczona Twoja reklama, nawet jeśli przeglądają inną witrynę. Sprawdź, czy wielu Twoich konkurentów ma reklamy w tej witrynie.
  2. Umieszczanie reklam w niektórych witrynach kosztuje trochę pieniędzy. Istnieją jednak również witryny, które mogą umieścić link do Twojej witryny, produktu lub usługi w zamian za wyświetlenie ich linku w Twojej witrynie. Odnosi się to również do biuletynów wysyłanych regularnie przez właścicieli witryn do członków jej listy mailingowej. Ponadto posiadanie pomocnych linków umieszczonych w Twojej witrynie i posiadanie witryn z linkami do Twoich stron pomaga w zwiększeniu rankingu w wyszukiwarkach. Jest to podobne do oświadczenia, że ​​treść Twojej witryny jest ważna, że ​​inne witryny zawierają linki do Twoich stron internetowych.
  3. Pay-per-click (PPC) to także dobra metoda w marketingu internetowym. Będziesz musiał zapłacić za reklamę tylko wtedy, gdy link zostanie kliknięty. Jeśli wolisz tę formę reklamy, upewnij się, że korzystasz z usług, które ustalają limity dziennych wydatków. Istnieją również usługi, które pomogą Ci określić skuteczne słowa kluczowe i monitorować wyniki PPC.
  4. Wybierz mądrze nazwę domeny. Nadal dyskutuje się, czy nazwy domen mają znaczenie, jeśli chodzi o umieszczanie w wyszukiwarkach. Niezależnie od tego, czy tak jest, czy nie, posiadanie nazw domen związanych z produktami pomaga konsumentom zapamiętać Twoją domenę, aby mogli wrócić do Twojej witryny nawet bez linków.
  5. Upewnij się, że w swoich witrynach są przydatne treści. Chociaż gęstość słów kluczowych jest ważna w umieszczaniu w wyszukiwarkach, posiadanie bezużytecznych informacji lub denerwujące powtarzanie słów kluczowych nie zwiększy zaufania klientów do Twojej witryny. Może to nawet wpłynąć na ruch w Twojej witrynie i spowodować usunięcie Twojej witryny z wyszukiwarek. Upewnij się więc, że słowa kluczowe są używane strategicznie.
  6. Myśląc o słowach kluczowych, myśl jak Twoi docelowi klienci. Jak myślisz, czego będą szukać, aby dostać się do Twojej witryny? Używaj również określonych słów kluczowych lub fraz kluczowych. Przesłanie pojedynczego słowa lub bardzo ogólnej frazy do wyszukiwarki nie doprowadzi Cię na szczyt wyników wyszukiwania w porównaniu z podaniem konkretnych słów kluczowych, które doskonale opisują Twój produkt i usługi.
  7. Śledź swoje reklamy. Zawsze sprawdzaj, ile wydałeś na umieszczanie linków w często odwiedzanych witrynach i na PPC. Istnieją usługi, które pozwalają monitorować transakcje PPC i ile z nich kończy się sprzedażą. Zawsze musisz zastanowić się, czy reklamy, które umieściłeś na tych stronach internetowych, kierują Cię do docelowych konsumentów i czy te reklamy mogą prowadzić do przychodów. Ostatnia wskazówka dotycząca marketingu produktów i usług, sprzedawaj korzyści. Podkreślenie korzyści z wybierając swoje produkty i usługi, zamiast tylko omawiać specyfikacje produktu. Specyfikacje produktów mogą niewiele znaczyć dla klientów, chyba że wiedzą, co oznaczają (jak te specyfikacje wpływają na jakość produktu lub usługi). Wiele osób twierdzi, że dotarcie na szczyt wyników wyszukiwania jest trudne, ponieważ istnieją miliony stron internetowych, które mogą używać tych samych słów kluczowych. Chociaż to prawda, nie oznacza to, że Twoja witryna musi znajdować się pod witrynami konkurencji podczas prezentowania wyników wyszukiwania. Strategiczna reklama i linki, wraz z przydatną treścią, mogą również sprawić, że znajdziesz się na szczycie wyników wyszukiwania.