Experience Marketing Zadbaj O Swojego Klienta a On To Doceni Zadowoleni Klienci Wracają i Polecają
Dodatkowe kompetencje kadry stykającej się z klientami to podstawa do dobrze zarządzanej firmy. Każdy biznes musi liczyć się z analityką danych. Technologie są niezbędnym elementem do uzyskania dobrej sprzedaży. Jednak nie tylko to liczy się dla klienta. Czasami warto poświęcić trochę czasu na psychologię i kompetencje miękkie. Experience marketing to najnowsza gałąź zarządzania i porozumiewania się z klientami. Dobrze wyszkolony pracownik może przyciągnąć ogromne zyski.
Komunikacja, która ma promować markę musi odbywać się z empatią. Reklama, która ma przyciągnąć uwagę i sprawić, że klient ją obejrzy mimo 3 tysięcy innych komunikatów promocyjnych, powinna zawierać przekaz emocjonalny. Najlepiej taki, który odda to jak klient chciałby się czuć po zakupie danego produktu. W reklamie powinny występować osoby podobne do przeciętnego Kowalskiego. Dlatego niekoniecznie dobrze jest wybierać szczupłe osoby do reklamowania jedzenia. Taka osoba sprawdzi się w reklamie sportu, wody, czy morza i związanych z nim wydatków.
Człowiek sięga po dany produkt, który nie był na jego liście zakupów, pod wpływem emocji. Je oczami, zapachem, wyobrażeniem sobie siebie w roli osoby, którą widzi na ekranie. Dlatego podstawowym pytaniem jest zadanie sobie pytania: czym/kim jest twoja marka? Wyprowadzenie strategii opartej o wizerunek i odzwierciedlanie jej w reklamach, może przynieść nieoczekiwane zyski finansowe. Experience marketing w połączeniu z technologią, która bada poruszanie się i zachowanie klientów na stronach internetowych firm i sklepów, pozwala na generowanie ogromnych zysków finansowych.
Zauważ, że McDonald prezentował się zazwyczaj podobnie. Tak samo podobnie prezentowane są nowe modele samochodów konkretnych marek. Również odpowiedni styl mają reklamy kosmetyków z górnych półek. Zastanów się kim jest twoja firma, do kogo jednocześnie kierujesz swoje produkty. Experience marketing jest teraz podstawą działa biznesu.
Źródło: nowymarketing.pl